İHH İnsani Yardım Vakfı
  • Ne yapıyoruz
  • Ne yapabilirsiniz
  • Oturum aç
İsrail e tepki için ailesiyle Gazze’ye yürüyor
İHH Kayseri Yönetim Kurulu Başkanı ve Mavi Marmara Gazisi Ali Tokluman, İsrail’i protesto için bu sabah eşi ve 3 çocuğuyla birlikte Gazze’ye yürüyüş başlattı.
Türkiye 22.07.2014

[videoGaleri-490]Saat 06.00 sıralarında eşi Fatma, çocukları Harun ( 20 ), Talha ( 19 ) ve Zeynep ( 18 ) ile Cumhuriyet Meydanı’na gelen Ali Tokluman, burada akrabaları ve arkadaşlarıyla vedalaşıp, ‘helallik’ aldı. İsrail’in Gazze’ye düzenlediği katliama karşı tepki gösteren Ali Tokluman, yürüyüşte kendilerine destek verilmesini istedi. Gazzede yaşanan vahşet nedeniyle yemeden içmeden kesildiklerini vurgulayan Tokluman “Şimdi hareket etme zamanı” dedi.

Tokluman Ailesi adına değerlendirmede bulunan baba Ali Tokluman, "Birileri çıkıyor. Keyfe keder seyirlik olsun diye insanları öldürüyor ve kurbanlarını da müslümanlardan seçiyor... Yaşanan bu insanlık dramının benim ve ailem üzerinde oluşturmuş olduğu stres ve gerilim artık tahammül sınırlarını aşmıştır. Bu gerilimi ortadan kaldırmak ve sonuç elde etmek için bir karar aldık. Bu almış olduğumuz karar kendi içimizde yaşayacağımız fırtınaların artık sona ereceğini işaret ediyor. Dolayısıyla eşim ve çocuklarımla beraber Gazze'ye protesto yürüyüşü yapma kararı aldık" diye konuştu.

Kayseri'den Gazze'ye yürüyecek olan Tokluman Ailesi yürüyecekleri güzergâhı da şu şekilde açıkladı: “Ailemle birlikte yola çıkıyoruz. Güzergâhımız Kayseri’nin İncesu ilçesi, Yeşilhisar ilçesi, Niğde, Adana’dan İskenderun ve Hatay. Hatay’da Türkiye’deki yolculuğumuz sonlanacak. Ondan sonra kara, hava ve deniz, hangi yol bize açık görünürse, hangi yoldan bir yol bulursak o şekilde gideceğiz. Her türlü tedbirimizi aldık. Bizi seyahat anında Facebook üzerinde bulunan ‘Gazze’ye Yürüyoruz’ sayfasından takip edebilirsiniz. Bugün Gazze’ye doğru yürüyoruz, önümüzdeki sene de Ramazan ayında Gazze’de orucumuzu tutacağız. Çünkü seneye Gazze’de abluka ve siyonist baskı kalmayacak. Yürürken Gazzelilerin yalnız kaldığı gibi yalnız kalmamayı ümit ediyoruz.

Türkiye genelinde ve Kayseri’de yürüyüşün daha etkili bir söylem olarak ortaya çıkacağını düşünüyorum. İnşallah yürüyüşü birçok katılımcıyla beraber gerçekleştiririz.”

Tokluman ailesi daha sonra üzerlerine giydikleri ‘Kahrolsun siyonizm’, ‘Yeter artık’, ‘Biz de Gazzeliyiz’ ve ‘Gazze’ye gidiyoruz’ yazılı tişörtleri giyerek, yürüyüşe başladı.

İlgili haberler
Tümünü gör
İHH’dan Suriye’deki 15 bin aileye kış yardımı
İHH İnsani Yardım Vakfı tarafından ‘‘İyilik Soğuk Geçirmez’’ sloganıyla yürütülen kış kampanyası kapsamında Suriye’nin kuzeyindeki 15 bin 744 aileye kömür, battaniye, sünger yatak, gıda kolisi, mont ve çizme gibi yardım malzemeleri dağıtıldı.
20.03.2024
“Benim Ailem” Azerbaycan’da
İHH YouTube kanalında yayınlanan "Benim Ailem" serisinin yeni bölümü yayınlandı. Benim Ailem ekibi bu bölümde, Azerbaycan’ın Şeki şehrinde bir yetim ailesi olan Çelebiyev ailesine taşıma aracı murayev hediye etti.
22.02.2024
CZN Burak savaş mağduru çocuklar için yemek yaptı
CZN Burak olarak bilinen Şef Burak Özdemir, Suriye'nin kuzeybatısındaki İdlib iline yaptığı ziyaret kapsamında savaş mağduru ailelere yardım malzemeleri dağıtıp çocuklarla yemek yaptı. Özdemir, tüm dünyada savaşların sona ermesi ve iyiliğin yayılması için çağrıda bulundu.