İletişim Merkezi personelimiz Sezer anlatıyor;
İHH İletişim Merkezi’nde çalıştığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Çünkü hayır yapmak isteyenlerle ihtiyaç sahipleri arasında bir köprü burası. İnsanlar, duygularını ilk olarak bizimle paylaşıyor.
Bugün de öyle bir durum yaşadım. Antalya’dan arayan bir gönüllümüzün telefonunu cevapladım. Konuşmasına “Ben sizi teşekkür etmek için aradım” diye başlayınca devamını çok merak ettim. Dün, ihtiyaç sahibi bir komşusu için bize ulaştığını, bugün ihtiyaçlarının karşılandığını söyledi: “Bu kadar hızlı ulaşmanız beni çok mutlu etti. Bir anne, iki çocuğuyla birlikte zor durumdaydı. Evden çıkamıyordu. Bugün konuştum, görseniz nasıl sevinmişler! O kadar güzel işler yapıyorsunuz ki, Allah sizden razı olsun. Kendimi tutamadım, teşekkür etmek için aradım sizi.”
Gönüllümüz bunları anlatırken ağlayınca, ben de çok duygulandım. Çalışmalarımıza evden devam ettiğimiz için o sırada iki yaşındaki oğlum da yanımdaydı. O olmasaydı kendimi tutamazdım, ben de ağlardım. Zaten gönüllümüz o kadar çok dua etti ki, benim konuşmaya pek fırsatım olmadı. Sahada görev yapan ekiplerimizin bu dualarda payı büyük.
Teyzemizin söyledikleri, bana bir kez daha yaptığımız işin önemini gösterdi. Böyle güzel bir işin içinde olarak insanların derdine derman olmak, yardımına koşmak harika bir duygu. Böyle geri dönüşleri gördükçe, her sabah işimin başına daha heyecanla oturuyorum.
İHH, yetim aileleri başta olmak üzere ihtiyaç sahibi aileler için 10 milyon TL nakdi yardım, 100 bin kumanya paketi ve 10 bin hijyen kolisi yardımına başladı. Ramazan kampanyasının da büyük bölümünü ülkemizde gerçekleştirdi.